• facebook
Author: Kamila Rezmer-Płotka
Institution: Nicolaus Copernicus University
Year of publication: 2019
Source: Show
Pages: 377-379
DOI Address: https://doi.org/10.15804/ppsy2019213
PDF: ppsy/48-2/ppsy2019213.pdf

REFERENCES:

  • Łódzki, B. (2010). Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku. Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego.
  • Nowak, E. (2014). Ustanawianie agendy politycznej przez media. Efekt newsa w Polsce. Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej.
  • Peszyński, W. (2016). Prezydencjalizacja zachowań wyborczych w elekcji parlamentarnej w 2015 roku. Political Preferences, No. 12, pp. 37–55.

Message to:

 

 

© 2017 Adam Marszałek Publishing House. All rights reserved.

Projekt i wykonanie Pollyart

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.