Recenzja książki: Renata Gardian-Miałkowska, Ewa Weremczuk, Małgorzata Przybysz-Zaremba, Specjalne potrzeby edukacyjne w praktyce pedagogicznej. Wybrane obszary i rozwiązania, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020, ss. 227.
- Institution: Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim
- ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3647-8068
- Year of publication: 2023
- Source: Show
- Pages: 132-134
- DOI Address: https://doi.org/10.15804/CPLS.2023213
- PDF: cpls/6/cpls613.pdf
REFERENCES:
- Brzezińska, A.I., Jabłoński, S., Ziółkowska, B. (2014). Specyficzne i specjalne potrzeby edukacyjne. Edukacja, 2(127), ss. 37–52.
- Donati, P. (2011). Sociologia della riflessività. Come si entra nel dopo-moderno. Bologna: Società editrice il Mulino.
- Gardian-Miałkowska, R., Weremczuk, E., Przybysz-Zaremba, M. (2020). Specjalne potrzeby edukacyjne w praktyce pedagogicznej. Wybrane obszary i rozwiązania. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.
- Schizzerotto, A., Barone, C. (2006). Sociologia dell’istruzione. Bologna: Società editrice il Mulino.
- Sztompka, P. (2020). Słownik socjologiczny 1000 pojęć. Kraków: Znak Horyzont.
- Sztompka, P. (2021). Socjologia. Wykłady o społeczeństwie. Kraków: Znak Horyzont.