Ewa Ogrodzka-Mazur, Alina Szczurek-Boruta, Barbara Grabowska and Anna Szafrańska eds: O tożsamości, kondycji i powinnościach pedagogiki – tradycja i współczesność. Księga pamiątkowa dedykowana Profesorowi Tadeuszowi Lewowickiemu z okazji 80. urodzin [On t

  • Author: Andrzej Radziewicz-Winnicki
  • Institution: University of Silesia in Katowice, University of Zielona Góra
  • ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6227-8700
  • Year of publication: 2022
  • Source: Show
  • Pages: 247-254
  • DOI Address: https://doi.org/10.15804/em.2022.04.17
  • PDF: em/19/em1917.pdf

REFERENCES:

  • Biedroń, A., Krawiec, B. and Mitręga, A. 2017. Imaginarium interakcji społecznych. Wrocław: Wydawnictwo “Atut”.
  • Marzec-Holka, K., Radziewicz-Winnicki, A. and Wiłkomirska, A. 2018. Nauki społeczne wobec zmiany – alternatywa scalania (inspiracje dla współczesnej pedagogiki). Warszawa: UW.
  • Radziewicz-Winnicki, A. 2019. Opinia w sprawie wniosku o nadanie tytułu dok­tora honoris causa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach prof. zw. dr hab. Tadeuszowi Lewowickiemu. In: Ogrodzka-Mazur, E. ed. Tadeusz Lewowicki Doctor Honoris Causa Uniwersitatis Sielesiensis. Katowice: UŚ, pp. 51–72.
  • Szacka, B. 2002. Pamięć społeczna. In: Encyklopedia socjologii. Vol. III. Warszawa: Oficyna Naukowa, pp. 52–53.
  • Wołoszyn, S. 1993. Nauki o wychowaniu w Polsce w XX wieku. Próba zarysu encyklopedycznego. Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.
  • Znaniecki, F. 1976. Społeczne role uczonych a historyczne cechy wiedzy. Przegląd Socjologiczny. 28, pp. 110–153.

Message to:

 

 

© 2017 Adam Marszałek Publishing House. All rights reserved.

Projekt i wykonanie Pollyart