Barbara Bilewicz-Kuźnia, Rozwijanie umiejętności matematycznych dzieci w wieku przedszkolnym, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2018, ss. 448
- Institution: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
- ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2877-7204
- Year of publication: 2023
- Source: Show
- Pages: 124-129
- DOI Address: https://doi.org/10.15804/kie.2023.03.09
- PDF: kie/141/kie14109.pdf
Barbara Bilewicz-Kuźnia, Rozwijanie umiejętności matematycznych dzieci w wieku przedszkolnym [Developing of pre-school children’s mathematical skills], Wydawnictwo UMCS, Lublin 2018, pp. 448
REFERENCES:
- Andrzejewska, J. (2013). Zróżnicowanie modeli edukacyjnych w przedszkolu a funkcjonowanie psychospołeczne dzieci. Lublin: Wydawnictwo UMCS.
- Illeris, K. (2006). Trzy wymiary uczenia się. Poznawcze, emocjonalne i społeczne ramy współczesnej teorii uczenia się. Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.
- Klus-Stańska, D. (2002). Konstruowanie wiedzy w szkole. Olsztyn: Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.
- Siwek, H. (1998). Czynnościowe nauczanie matematyki. Warszawa: WSiP.