• facebook

Klaudia Cymonow-Sosin, Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu YouTube, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020, ss. 371

  • Author: Wiktoria Dybich
  • Institution: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
  • ORCID: https://orcid.org/0009-0003-3234-3462
  • Year of publication: 2023
  • Source: Show
  • Pages: 215-222
  • DOI Address: https://doi.org/10.15804/ksm20230311
  • PDF: ksm/39/ksm3911.pdf

REFERENCES:

  • Cymonow-Sosin K., Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu YouTube, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020.

Message to:

 

 

© 2017 Adam Marszałek Publishing House. All rights reserved.

Projekt i wykonanie Pollyart