Wprowadzenie
- Institution: Uniwersytet Śląski w Katowicach
- ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2891-9361
- Institution: Uniwersytet Śląski w Katowicach
- ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4425-7732
- Year of publication: 2023
- Source: Show
- Pages: 9-15
- DOI Address: -
- PDF: em/20/em2000.pdf
REFERENCES:
- Foucault, M. 1969. Archeologia wiedzy. Tłum. A. Siemek. Warszawa: Państwowy Instytut Wydawniczy.
- 2008. Dzieje. Tłum. i oprac. S. Hammer. Warszawa: Czytelnik.
- Kapuściński, R. 2004. Podróże z Herodotem. Kraków: Wydawnictwo Znak.
- Lewowicki, 2007a. O tożsamości, kondycji i powinnościach pedagogiki. Warszawa–Radom: Wydawnictwo Instytutu Technologii Eksploatacji – PIB, ss. 236.
- Lewowicki, 2007b. Pedagogika – od wiedzy potocznej ku synergii doświadczenia, refleksji i wiedzy naukowej. Nauka. 4, ss. 43–60.
- Lukes, C.A. and Land, H. 1990. Biculturality and Homosexuality. Social Work. vol. 35 (2), pp. 155–161.