Wprowadzenie

  • Author: Aniela Różańska
  • Institution: Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2891-9361
  • Author: Gabriela Piechaczek-Ogierman
  • Institution: Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4425-7732
  • Year of publication: 2023
  • Source: Show
  • Pages: 9-15
  • DOI Address: -
  • PDF: em/20/em2000.pdf

REFERENCES:

  • Foucault, M. 1969. Archeologia wiedzy. Tłum. A. Siemek. Warszawa: Państwowy Instytut Wydawniczy.
  • 2008. Dzieje. Tłum. i oprac. S. Hammer. Warszawa: Czytelnik.
  • Kapuściński, R. 2004. Podróże z Herodotem. Kraków: Wydawnictwo Znak.
  • Lewowicki, 2007a. O tożsamości, kondycji i powinnościach pedagogiki. Warszawa–Radom: Wydawnictwo Instytutu Technologii Eksploatacji – PIB, ss. 236.
  • Lewowicki, 2007b. Pedagogika – od wiedzy potocznej ku synergii doświadczenia, refleksji i wiedzy naukowej. Nauka. 4, ss. 43–60.
  • Lukes, C.A. and Land, H. 1990. Biculturality and Homosexuality. Social Work. vol. 35 (2), pp. 155–161.

Wiadomość do:

 

 

© 2017 Adam Marszałek Publishing House. All rights reserved.

Projekt i wykonanie Pollyart