Wprowadzenie
- Institution: University of Silesia in Katowice, Faculty of Arts and Educational Science
- ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9990-6176
- Institution: University of Silesia in Katowice, Faculty of Arts and Educational Science
- ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9797-2591
- Year of publication: 2023
- Source: Show
- Pages: 7-12
- DOI Address: -
- PDF: em/23/em2300.pdf
REFERENCES:
- Lewowicki, T. 2017. Spostrzeganie tożsamości i postawy wobec innych – spojrzenie po latach [Perception of the identity and the attitude to others – an insight after many years]. W: Lewowicki, T., Chojnacka-Synaszko, B., Kwadrans, Ł. and Suchodolska, J. Sfery życia duchowego dzieci i młodzieży – studium z pogranicza polsko-czeskiego. T. 3. Spostrzeganie wyznaczników tożsamości i postawy wobec innych [Spheres of spiritual life of children and youth – a study from the Polish-Czech borderland. Vol. 3. Perception of identity determinants and the attitude to others]. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, pp. 169–185.
- Nikitorowicz, J. 2020. Edukacja międzykulturowa w perspektywie paradygmatu współistnienia kultur [Intercultural education from the perspective of the paradigm of coexisting cultures]. Białystok: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku.