Wprowadzenie

  • Author: Barbara Grabowska
  • Institution: Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2558-0294
  • Author: Katarzyna Jas-Liszok
  • Institution: Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8382-1423
  • Author: Łukasz Kwadrans
  • Institution: Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6102-2308
  • Year of publication: 2024
  • Source: Show
  • Pages: 9-13
  • DOI Address: -
  • PDF: em/25/em2500.pdf

REFERENCES:

  • Lewowicki, T. 2017. Spostrzeganie tożsamości i postawy wobec Innych – spojrzenie po latach. W: Lewowicki, T., Chojnacka-Synaszko, B., Kwadrans, Ł. i Suchodolska, J. Sfery życia duchowego dzieci i młodzieży – studium z pogranicza polsko-czeskiego. T. 3. Spostrzeganie wyznaczników tożsamości i postawy wobec Innych. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.
  • Lewowicki, T. 2015. Intercultural education – from assimilation to integration and multidimensional identity. In: Kyuchukov, H., Lewowicki, T. i Ogrodzka-Mazur E. eds. Intercultural education – concepts, practice, problems. Munich: LINCOM Academic Publishers.
  • Nikitorowicz, J. 2017. Etnopedagogika w kontekście wielokulturowości i ustawicznie kształtującej się tożsamości. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”.
  • Nikitorowicz, T., Ogrodzka-Mazur, E., Kwadrans, Ł. i Namiotko, U. 2021. Pedagogika kultury i edukacja międzykulturowa w pierwszych dekadach XXI wieku. Stan badań i strategie rozwoju. W: Kwiatkowski, S.M. red. Współczesne problemy pedagogiki. W kierunku integracji teorii z praktyką. Warszawa: Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej.

Wiadomość do:

 

 

© 2017 Adam Marszałek Publishing House. All rights reserved.

Projekt i wykonanie Pollyart