Wprowadzenie
- Institution: Uniwersytet Śląski w Katowicach
- ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2558-0294
- Institution: Uniwersytet Śląski w Katowicach
- ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8382-1423
- Institution: Uniwersytet Śląski w Katowicach
- ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6102-2308
- Year of publication: 2024
- Source: Show
- Pages: 9-13
- DOI Address: -
- PDF: em/25/em2500.pdf
REFERENCES:
- Lewowicki, T. 2017. Spostrzeganie tożsamości i postawy wobec Innych – spojrzenie po latach. W: Lewowicki, T., Chojnacka-Synaszko, B., Kwadrans, Ł. i Suchodolska, J. Sfery życia duchowego dzieci i młodzieży – studium z pogranicza polsko-czeskiego. T. 3. Spostrzeganie wyznaczników tożsamości i postawy wobec Innych. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.
- Lewowicki, T. 2015. Intercultural education – from assimilation to integration and multidimensional identity. In: Kyuchukov, H., Lewowicki, T. i Ogrodzka-Mazur E. eds. Intercultural education – concepts, practice, problems. Munich: LINCOM Academic Publishers.
- Nikitorowicz, J. 2017. Etnopedagogika w kontekście wielokulturowości i ustawicznie kształtującej się tożsamości. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”.
- Nikitorowicz, T., Ogrodzka-Mazur, E., Kwadrans, Ł. i Namiotko, U. 2021. Pedagogika kultury i edukacja międzykulturowa w pierwszych dekadach XXI wieku. Stan badań i strategie rozwoju. W: Kwiatkowski, S.M. red. Współczesne problemy pedagogiki. W kierunku integracji teorii z praktyką. Warszawa: Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej.