Wprowadzenie
- Institution: Uniwersytet Śląski w Katowicach
- ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7705-4398
- Institution: Uniwersytet Śląski w Katowicach
- ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4577-3907
- Year of publication: 2022
- Source: Show
- Pages: 11-17
- DOI Address: -
- PDF: em/16/em1600.pdf
REFERENCES:
- Brzezińska, A. 2000. Społeczna psychologia rozwoju. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe „Scholar”.
- Lewowicki, T. 2014. Edukacja wielokulturowa i międzykulturowa – konteksty rodzime (polskie), europejskie i globalne. W: Lewowicki, T., Ogniewjuk, W., Ogrodzka-Mazur, E. i Sysojeva, S. red. Wielokulturowość i edukacja. Warszawa – Cieszyn – Kijów: Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie, Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego, Uniwersytet im. Borysa Grinczenki.
- Radziewicz-Winnicki, A. 2009. Idea postępu w czasie społecznym Katedry Pedagogiki Ogólnej Wydziału Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego w ośrodku akademickim w Cieszynie. W: Lewowicki, T., Ogrodzka-Mazur, E. i Urban, J. red. Społeczne uwarunkowania edukacji międzykulturowej. Konteksty teoretyczne. Cieszyn – Warszawa – Toruń: Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego, Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie, Wydawnictwo Adam Marszałek.
- Szacki, J. 1999. Głos w „Dyskusji panelistów”. W: Flis, A. red. Wyzwania wobec nauk społecznych u progi XXI wieku. Kraków: Universitas.
- Tarkowska, E. 1998. Czas społeczny. W: Kwaśniewicz, W. red. Encyklopedia socjologii. Warszawa: Oficyna Naukowa.
- Family Newsletter. 13 (4), pp. 1–2.