Wprowadzenie
- Institution: Uniwersytet Śląski w Katowicach
- ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2891-9361
- Institution: Uniwersytet Śląski w Katowicach
- ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4195-2094
- Year of publication: 2022
- Source: Show
- Pages: 9-14
- DOI Address: -
- PDF: em/17/em1700.pdf
REFERENCES:
- Freire, P. i Macedo, D.P. 2010. Dialog: kultura, język, rasa. W: Červinková, H. i Gołębniak, D. red. Badania w działaniu. Pedagogika i antropologia zaangażowane. Wrocław: Wydawnictwo Naukowe DSW, ss. 231–262.
- Lewowicki, T., Ogrodzka-Mazur, E. i Szczurek-Boruta, A. red. 2011. Edukacja międzykulturowa – dokonania, problemy, perspektywy. Cieszyn – Warszawa – Toruń: Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytet Śląski, Wyższa Szkoła Nauczycielstwa Polskiego ZNP w Warszawie, Wydawnictwo Adam Marszałek, ss. 10–11.
- Nowosad, I. 2022. Od walki o przetrwanie do edukacji światowej klasy – kluczowe programy w polityce edukacyjnej Singapuru. Edukacja Międzykulturowa. 2 (17), ss. 43–54.
- Różańska, A. 2022. Poczucie samowystarczalności – barierą kształtowania otwartej tożsamości religijnej w „czasie marnym”. Edukacja Międzykulturowa. 2 (17), ss. 17–30.