Wprowadzenie

  • Author: Aniela Różańska
  • Institution: Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2891-9361
  • Author: Urszula Klajmon-Lech
  • Institution: Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4195-2094
  • Year of publication: 2022
  • Source: Show
  • Pages: 9-14
  • DOI Address: -
  • PDF: em/17/em1700.pdf

REFERENCES:

  • Freire, P. i Macedo, D.P. 2010. Dialog: kultura, język, rasa. W: Červinková, H. i Gołębniak, D. red. Badania w działaniu. Pedagogika i antropologia zaangażowane. Wrocław: Wydawnictwo Naukowe DSW, ss. 231–262.
  • Lewowicki, T., Ogrodzka-Mazur, E. i Szczurek-Boruta, A. red. 2011. Edukacja międzykulturowa – dokonania, problemy, perspektywy. Cieszyn – Warszawa – Toruń: Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytet Śląski, Wyższa Szkoła Nauczycielstwa Polskiego ZNP w Warszawie, Wydawnictwo Adam Marszałek, ss. 10–11.
  • Nowosad, I. 2022. Od walki o przetrwanie do edukacji światowej klasy – kluczowe programy w polityce edukacyjnej Singapuru. Edukacja Międzykulturowa. 2 (17), ss. 43–54.
  • Różańska, A. 2022. Poczucie samowystarczalności – barierą kształtowania otwartej tożsamości religijnej w „czasie marnym”. Edukacja Międzykulturowa. 2 (17), ss. 17–30.

Wiadomość do:

 

 

© 2017 Adam Marszałek Publishing House. All rights reserved.

Projekt i wykonanie Pollyart